Rebecka prisades för satsningen på sociala medier

Hon hade inte tänkt att anmäla sig till Åmåls Näringslivsfest, men blev uppmanad att göra det eftersom hon skulle få ett pris.
– Det betyder jättemycket att få priset, jag blev jätteglad, säger Rebecka Fors från Dals Rostock, som tilldelades Åmål Handels pris ”Årets Pop-Up Sociala Medier”.

ANNONS
|

Hon driver tillsammans med sin mamma Camilla Lindblom Modehuset Börsen i Mellerud, i bolaget finns också Modehuset Mellanbrogatan i Åmål sedan två år tillbaka. Här ansvarar Rebecka Fors, även om hon arbetar en dag i veckan i butiken i Mellerud.

– Jag tror mycket på marknadsföring på sociala medier, men det kan vara lite utmanande att hinna med både filmer och inlägg eftersom jag gör det för båda butikerna. Men vi får mycket respons från följare och kunder så det ska jag verkligen fortsätta med, säger Rebecka Fors.

Priset, som bestod av diplom och blommor, delades ut av Sara Träff, ordförande i Åmål Handel.

– Jag tog med mig mina anställda på festen där vi bjöds på middag också. Det var väldigt trevligt, säger Rebecka Fors.

Hennes uppskattade filmer och inlägg finns på de två butikernas Facebook- och Instagramsidor.

Motiveringen till priser lyder:

Att synas i ett mediebrus kräver sitt modehus.

Deras bästa trick är att synas i ett klick.

Att ge oss en Pop-Up-funktion

kräver ingen som helst instruktion.

De stylar och ler, vi klickar och blir fler!